13 december

Tur att man inte känner sig totalt mobbad när man sitter hemma själv en lördagkväll, till mitt försvar måste jag säga att jag hade faktiskt planer men personen dissade, jag börjar om 4 timmar och så är jag grymt förskyld med TANDVÄRK! SÅ nu känns det bättre, haha;) Skulle även gjort klart svenskaarbetet men gick inte att uppna dokumentet med frågorna så det vart ju kalas , suck!

Igår så spenderades kvällen på att vänta på min mysiga pojkvän som än en gång spelade match en fredag,kväll. För att fördriva tiden följde jag med Heléne ner till grannen för att kika på idol och äta marängshwiss (?), inte för att jag har sett något idolprogram under hösten men ;)
Fick även en större chock när Heléne berättade att de kommer intervjua mig på ENGELSKA på au-pair mötet i januari, jag kan ju förfan knappt utala hej längre och det är inte många ord som jag kommer ihåg på engelska :( Hoppas verkligen att jag blir "godkänd" iallafall, annars vet jag inte vad jag gör..

I torsdags blev det utgång med lite tjejer i klassen och efter en myysig förfest så blev det bogrens och det var riktigt kul! :)

Nej, nu ska jag försöka planera nästa vecka som är fullspäckad med massa jobb, klippning, pappas födelsedag, middag hos Viktors mormor och PROJEKTARBETE!
Ps. Jag fick MVG på bogsering, hihihihi :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

synd om carro:P

2008-12-16 @ 10:45:04
URL: http://sannaandre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0