11 april

Trivs rätt bra här kan jag meddela!
Vädret har varit helt underbart hela veckan, Al (min värdpappa) monterade precis ihop "min" nya tv, tog familjens tvbord in till mitt rum så att tvn kommer upp i höjd så jag kan se den bättre ifrån sängen och har haft en bra helg även om jag har tillbringat den med familjen väldigt mycket. Var på den gamla aupairens födelsedagsfest igår i London och var mycket roligare än jag trott så det var nice! :) I och med att rummet har fått en makeover så känns det mer som mitt rum nu än det gjorde förut (trots att jag inte tycker kombinationen terracota och röd är den bästa kanske..) så nu fattas bara att alla bilder ska upp på väggarna för att det ska bli kanoners!


Kom på mig själv när jag gick mellan Tower Bridge och London Bridge igår med en kall frappucino i min hand att jag verkligen njuter av att äntligen vara här! Allt blir så mycket lättare när solen är framme.


Känns så konstigt att se bilder på Fredrik, är så svårt att inse att han faktiskt inte lever längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0