2 april

Jag erkänner, jag är sämst på att blogga! Hittar inte motivationen till att skriva inlägg faktiskt.

Idag blir det utgång igen, gårdagens utgång var en flopp! Imorgon ska jag och Christina till London och planen är att sova över hos Kicki och tillbringa hela helgen där. Kom på att jag kanske ska berätta det för min värdfamilj att jag inte kommer vara hemma under påskhelgen;)

Med barnen har jag nu en bra period, har märkt att när man leker med Max så uppskattar han verkligen det så får börja engagera mig lite känner jag i mitt arbete! Hittills har jag inte gjort det känner jag, fy på mig! Nu känns allt helt underbart och har gjort det ett tag, hoppas verkligen att jag fortfarande kommer att trivas när Christina flyttar hem igen!

Det var allt för mig, GLAD PÅSK!
Grattis Sanna! :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

tack igen, <3 miss you

2010-04-05 @ 18:15:08
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0