Listor

Saker som jag har lärt mig äta här i England:
- Bönor ( menar gröna som man kokar)
- Majs
- Färsk annanas
- Kokta morötter
- Vita bönor
- Broccoli
- Rostade palsternackor

-Lyckades även dricka rött vin än gång och inte få kvälvningar!

Har fortfarande inte lärt mig:
- Ta för mig mer
- Bli strängade mot barnen
- Säga ifrån ordentligt till barnen när de behandlar mig som luft eller har nedlåtande ton
- Stryka skjortor
- Blogga ordentligt
- Äta ordentligt
- Sköta min ekonomi (börjar dock bli bättre..)

Har lärt mig:
- Förhoppningsvis några nya engelska ord
- Köra på vänster sida
- Starta en konversation med okända människor
- Vilka som bryr sig om mig, på riktigt
- Att jag klarar mig bra helt själv

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas du har det toppen :) När kommer du hem igen?

2010-04-29 @ 10:12:56
URL: http://beek.blogg.se/
Postat av: Degen

Framsteg carro :) det där med ekonomin vet vi alla hur svårt det kan va ;) saknad tjej är du, skövde needs you <3

2010-04-29 @ 16:57:03
Postat av: annfie

det är ju tur att du lärt dig köra på rätt sida iaf, hade varit lite jobbigt annars!

2010-05-09 @ 22:59:18
URL: http://annsofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0