Sunshine all day long

Har varit underbart väder idag så jag och barnen har tillbringat en del av dagen på Hever Castle. Jag som inte brukar tycka slott och slottsparkar är något speciellt blev helt tagen! Det var så fint med alla blommor, gräsplätter, vatten och ja ni fattar. Hit ska jag fler gånger! Att man kunde gå runt i linne gjorde allt ännu bättre.

Har idag kännt att jag har jobbat ordentligt och även om huset ser ut som ett bombnedslag förtillfället ( har inte hunnit städa de timmar jag ska och det har lagts in nya golvmattor i mitt rum och tvrummet & vi har målat om mitt rum så ligger bitar av mattor och färgburkar lite här och var) så har jag idag känt att mitt jobb faktiskt har betydelse och det är så skönt!

Har precis haft mini-spa och ska nu måla naglarna i någon fin färg, sedan blir det kolla film på datorn (min tv började pysa och kom massor utav rök ifrån den inatt så antar den är ganska död nu) och ta igen sömn ifrån natten som var eftersom jag skjutsade Christina till flygplatsen mitt i natten.



Mer sådana här dagar tack!
(och nej, det är inte något av mina barn på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0