15 aug

yeeeeeeeeeeeeey, klarade både min reading och writing exam. Känns som att jag klarade min speaking och listning del också men får reda på det om några veckor. Även om jag inte var på högsta nivån så känns det grymt bra, hoppade på den kursen i mars och klarade den trots att den började i början av september! :) Är inte förvånad att de skrev Samantha Berkelind på mitt certifikat dock... får ta tag i det i veckan känner jag.

Helgen har varit helt okej, utgång i fredags och i lördags. varje gång är det saker som händer när vi är ute, i fredags dansade jag och Sophie med Mario och Luigi och igår pratade vi äntligen med cutieMccutie, som var den tråkigaste personen någonsin. Blev sjukt förvånad när det visade sig att hans bästa kompis hade bott i sverige och kunde prata svenska, världen är allt bra liten ibland.

Hade en bra kväll med flickorna i torsdags, hade min andra dansuppvisning i mitt liv för mamman och sedan var vi ute och "joggade" på kvällen, jag blev  så ledsen när jag hörde att den äldsta tjejen tycker att hon är tjock och massa andra saker. Hon är 11 år, det är sjukt att man redan då känner press på hur man ska se ut! Hon är jättevacker och dansar 5 timmar i veckan plus allt annat som hon gör och det är så fel, så fel, så fel att hon känner så.

ska fortsätta min lata helg med att kika på Valentine's day tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0