31 augusti

en mobil och ett x antal pund fattigare men har haft så grymt roligt när Heléne var här.

Familjen kommer hem idag och känner inte mig inte utvilad för fem öre, har inte haft så många lugna stunder som jag trodde.. Tror också att mamman ska iväg på konferens imorgon till Tyskland i ett par dagar, vilket hon inte har berättat än. Spännande det där känner jag.

Hade även tänkt att ha tid för mig själv efter Heléne åkte och försöka fatta beslut för vad jag ska göra efter England (resaresaresaresa), hur länge jag ska vara här, vart och när jag ska plugga. Jag har alltid veta att jag ska jobba som aupair och har väll trott att det andra kommer jag inse under det året men ack så fel jag har. Känns förtillfället att jag kommer plugga i Västerås eftersom Heléne också pluggar det. Har dock några månader att bestämma mig som tur är även om det är skönt att veta ibland.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bara du pluggar i sverige är jag nöjd! =)

2010-08-31 @ 14:18:59
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0