5 augusti

Förstår verkligen inte vart dagarna tar vägen?

Det var grymt kul att ha familjen här, även om det var alldeles för kort och intensivt. I lördags tog jag med dem till Tunbridge Wells där vi var nästan hela dagen och när vi kom tillbaka hem umgicks vi med min värdfamilj, på söndagen var det Brighton som gällde och ännu mera shopping och sedan var det dricka vin och äta färsk frukt på kvällen. På måndagen åkte vi till en annan stad och sedan ut till flygplatsen igen.

Jag var förberedd på att börja gråta som ett barn när jag sa hejdå till dem men det var inte så farligt, självklart jättetråkigt att säga hejdå och veta att man inte kommer ses förens till jul men när jag satte mig i bilen kände jag mig bara grymt stolt över mig själv som gör detta.

Nu kanske jag ska börja jobba lite, barnen har ju sommarlov så de är hemma hela dagarna och vet att jag borde dra med dem utomhus meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen det orkar jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0