And so this is christmas?

Fick lite panik häromdagen när jag kollade upp resor hem över jul&nyår och såg: 1 biljett kvar, 4 biljetter kvar, 3 biljetter kvar och hur priserna var.

Tog tag i saken efter jag pratat med mamma och eftersom min värdmamma är så grym som hon är gav hon mig ledigt från den 17e december. Lyckades tillochmed fråga om jag kunde få fredag ledig också eftersom det skilde ungefär 500 kr mellan fredag och lördag, vilket jag fick :) Men tydligen har mamma fått en fjantig känsla att hon kommer få jobba på julafton, vilket jag inte hoppas!

Ingen biljett är bokad tillbaka än, måste kolla upp om systrarna menar allvar med att vi ska fira nyår här i england eller inte först.

Så alla ni som vill se mitt underbara ansikte kan börja räkna ner, på pricken 4 månader kvar idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0