Jag ger upp

Okej, jag vet att varlden inte gar under men sedan i tordags sa har:
-varmvattnet slutat fungera (funkar som tur sedan i sondags!)
- mitt extra element i mitt rum slutat fungera
- jag lyckats slarva bort en av nycklarna till gaststugan (familjen kommer hem om 45 min..)
- min mobil blivit snodd/borttappad
- mitt antivirusprogram plotsligt avaktiverats och jag har numera virus pa min dator som gor att jag inte kan anvanda internet
- insett att det inte alls ar sa latt att skaffa bankkonto har som mina kompisar sager

Jag vill bara dra tacket over huvudet och sova tills allt funkar igen,
men far vall vara glad att solen skiner for forsta gangen pa ett antal veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0