+ / -

Dagens innelista:
- De senaste veckorna har jag fatt se gamla Poppy mycket mer an vad jag brukar, som alla andra barn sa har hon forandrats sedan hon borjade hogstadiet. Igar var det hon och jag som var bundisar och sovkompisar.
- Tycker verkligen att det ar kul att trana nu! Kanske ar det for att jag borjar marka resultat (inte mycket men liiiite) och bara hinner trana 3 ganger i veckan sa det inte blir for tjatigt.
- Ska traffa Sophie idag for forsta gangen pa nastan 2 veckor (eller vi sags en snabbis i sondags)
-  Bara 9 dagar tills jag aker till Sverige (och antligen kan skriva normalt!)



Dagens utelista:

- Sno och is
- Engelsmannens standiga fragor men aven forutfattade meningar om Sverige. Nej jag bor inte i en igloo och ja Imi, for 1524  gangen sa ar klimatet likadant har som dar jag bor. Nej, jag ar inte expert pa att kora bil i sant har vader och nej jag har inte gjort allt som man kan gora i snon och blablabla.
- Mark Beeeeeech!
- Englands matkultur, dags att kopa nya jeans....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0