7 december

Idag fyller Max 7 ar (vi firade det dock igar eftersom bade Abbie och Al ar borta idag sa jag jobbar eftermiddag, natt och morgon) och idag ar det exakt 6 manader sedan jag senast var i Sverige. Vart tar tiden vagen? Kommer ihag i somras nar jag kande mig stressad att tiden bara flog ivag trots att jag hade 8 manader kvar, nu kanske det bara ar 2 och en halv manad....

Fram tills jag aker till Sverige ar det lite sma kaos kanns det som med jobb, kalas, julklappar, sno och is. Jag hoppas att Abbie fixar dacken pa hennes bil sa att vi iallafall har tva bilar att kora. Jennie flyttar in har pa fredag, can't wait! Dock ar det bara 3 dagar som hon kommer att bo har, usch vilken seperationsangest jag har...

men oj, vilket ovart inlagg detta vart. (hade tankt att beratta om i lordags som var den varsta dagen pa lange men motivationen forsvann.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0