a bit less you and them, a bit more me

Det är sjukt hur många minnen som man har relaterat till musik. Lyssnar förtillfället på Another Day med Amy Diamond och så fort jag hörde melodin gjorde det ont i hjärtat, lyssnade på den nonstop när Maja såldes och alla minnen kom tillbaka och jag kommer aldrig glömma hur sviken jag kände mig. Idag vet jag inte vart hon är, vem som äger henne eller hur hon mår..

Förtillfället går min hjärna på högvarv, jag har alltid vetat att jag ska var aupair men efterdet har det alltid varit oklart. Det är dags att snart fatta ett beslut, som kommer att vara det absolut svåraste jag har tagit so far. Man kan inte ta en paus från sitt vanliga liv för alltid. Mcdonalds? oslo? Usa? Roadtrip? Backpacking? Plugga utomlands? Jobba utomlands? Plugga?

När jag är hemma måste jag fatta beslut och jag vet att det är bara jag som kan fatta det och för en gång skull borde jag bara lyssna på mig själv. Och när jag kommer tillbaka hit ska jag ändra en del vanor, försöka träffa nya folk och utmana mig själv.





Kommentarer
Postat av: Sanna

Stanna i sverige! ;P

2010-12-15 @ 13:53:13
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Carro

Goding, jag kommer hamna i Sverige förr eller senare :)

2010-12-15 @ 23:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0