Dan före doppardan

Har precis kommit hem ifrån stan där jag lunchade med Mikaela, mycket trevligt! Har saknat den människan! Är så grymt skönt att vara hemma lite längre denna gången så man kan träffa alla i lugn och ro och flera gånger till och med.

Ska snart ut till pappa igen och sova där tills imorgon ( min egna tradition!), klä granen, lyssna på julmusik och göra jultårta till hästarna imorgon bitti. Har dock ingen som helst julkänsla, känns som att ingen har det?

Märker så stor skillnad här i skövde sedan jag var hemma i sverige i Juni, folk har blivit så mycket vuxnare och samlat 4627 olika vuxen poäng genom att flytta, börja på högskola eller skaffat fast jobb och så kommer jag här, vuxen livet lockar oftast inte för 5 öre (förutom att skaffa lägenhet). Jag vill resa! Trots att jag har blivit så mycket mycket mycket tryggare i mig själv när jag har varit i england känner jag mig faktiskt lite ensam här hemma, jag är inte van att vara själv här.. Men det som inte dödar det härdar! Right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0