Thank god it's Friday

Sitter förtillfället med Jennies dator i min säng medan hon springer runt och yrar och packar samtidigt inför både Sverige och Paris. Vi har precis färgat mitt hår och njuter nu av ett glas vin. Det var länge sen som jag hade en hemma kväll på en fredag och det känns inte heeelt fel kan jag lova.

Jag kan inte förstå att jag kommer vara i Sverige om en vecka, tyvärr så har ju min dröm om att komma hem med snygg och vältränad kropp och fin hy gått i kras, ganska rejält till och med menmen. Jag kan heller inte förstå att jag måste säga hejdå till mina fina, underbara, bästa B1 och pelare här i England på fredag. Jag VET att vi kommer ses igen och göra nya spårade saker, jag vet dock inte när och det suger. England kommer inte att vara detsamma utan min B1, that's for sure.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0