14 dagar

Idag är det 2 veckor kvar! 14 ynka dagar varav 7 av dem inte kommer att spenderas i Skövde utan i Lövåsen!
Har äntligen lyckats bestämma mig för att följa med till fjällen för vem vet när nästa tillfälle att åka skidor kommer och så slipper jag vara ensam en hel vecka strax innan jag ska flytta.

Jag har inte ens börjat packa inför England, eller fjällen för den delen heller, och börjar få lite småttpanik men VAD TAR MAN MED SIG? Och som grädden på moset så flyger jag med Ryan Air- 15 kg är maxvikt. 15 klena kilo!
Men det får jag lösa senare ;)

För er som inte vet så kommer jag bo en bit utanför London i en by som heter Mark Beech som ligger i Kent. Jag får alltså bo i det "riktiga" England vilket jag alltid har velat! :)
Jag ska ha hand om 3 barn, två tjejer och en kille i åldrarna 6, 8, 10 år , blir ganska mycket äldre än jag önskat men blir nog bra ändå :)

Den här veckan blir lite av en hejdå vecka, ikväll blir det en hejdå fika med Jenny eftersom hon åker till varmare breddgrader på torsdag, på schemat ímorgon står Heléne och Dima och på fredag så blir det familjen Ljung jag ska säga hejdå till och framförallt Viktor. Blir en liten förberedelse inför att 
säga hejdå till familjen och alla kompisar.. Menmen, det tar två timmar med flyg så det är ju inte svårt att hälsa på :)



Puss&kram ifrån en som är taaaaggad!

 

 


Kommentarer
Postat av: sanna

kommer sakna sin carro :( <3

2010-02-11 @ 14:35:44
Postat av: Carro

Och jag kommer sakna dig något fruktansvärt min fina Sanna:( <3

2010-02-11 @ 17:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0