Baby baby baby oh

Blev att jag jobbade nästan hela dagen igår, förutom 4 timmar på dagen och hade tre söta men oerhört pigga barn i mitt rum för övernattning. Var lite irriterande att mamman missade tåget men en ynka minut så jag inte kunde åka in till Tunbridge Wells och träffa Amela på kvällen men hade det mysigt med barnen istället.

Idag har det äntligen varit ordentligt med värme, är grymt nöjd över att ha pool på tomten kan jag lova.
Veckan har som vanligt gått grymt fort, på lördag blir det nog London på dagen och sedan har Amelas sitt goodbye party, vilket vi har tagat för sedan i söndags. Vet inte riktigt hur det går ihop eftersom det är sista utgången tillsammans... På söndag natt blir det roaptrip med S och A till flygplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0