:):

Är både glad och nere förtillfället, fick reda på att Sophie stannar ett år till så yyyyyyyyyyeeeeeeey :D Hon har pratat om det ett tag men bestämde sig igår och är så sjukt glad över att inte alla åker hem i juli och för att vi har så grymt kul tillsammans. Det som är tråktråktråktråkigt är att Amela åker hem på måndagmorgon, hon kommer dock på besök redan i Augusti men självklart är det samma vecka som jag är på semester med familjen..

College slutade förra veckan och hade min sista exam igår, vilket känns grymt skönt! Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska plugga i höst också, men kan bestämma i september tydligen :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas det inte är något allvarligt som tynger dig, <3

2010-07-07 @ 11:13:01
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0