ett litet steg för verklighteten men ett stort steg för mig

Blev betald precis och fick inget extra trots att jobbar 12 dagar i rad och jobbade nonstop fredag-söndag kväll.. Så trotsade min rädsla och frågade min värdmamma om jag kommer få mer pengar och hon sa "jaaa... det kanske vi kan göra... vi har inte gjort det förut men vi kan prata om det för du gjorde ju självklart mer timmar denna veckan."

Nu hoppas jag bara att de ger mig mer betalt, detta är ju faktiskt mitt jobb och på alla andra jobb får man mer pengar när man jobbar övertid, speceillt om man jobbar trippelt så mycket emot vad man brukar ;) Sen ska jag bara ta upp det där med betald semester också.........


Annars kan jag ju alltid börja jobba med bi'n, har numera erfarenhet inom det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0