I thought you were gonna be here forever.

Jag kan inte förstå att du är borta.

Ända sedan den dagen Maja såldes har jag fäst mig ännu mer vid dig och fasat för den dagen som du inte längre kommer vara kvar. Du var min solstråle, du fick mig alltid att må bra och jag inte beskriva hur mycket jag älskade dig.

Jag kommer sakna våra promenader hit och dit, kommer sakna hur du blåser i mitt hår, kommer sakna att ibland bli tokig över att inte kunna fånga dig i hagen, kommer sakna hur stolt jag blev när du kom gående emot mig i hagen, kommer att sakna att du trycker dig emot mig när man gick brevid dig, kommer sakna din ibland oerhört fjantiga men underbara personlighet, kommer sakna att märka av hur glad du blir för uppmärksamhet.

Jag vill inte åka ut till pappa i december när jag kommer hem och märka att du inte längre finns i din box, jag kan inte förstå det. Jag vill inte förstå det..

Race Reef**, du kommer alltid vara den finaste av alla

Kommentarer
Postat av: Mikaela

<3

2010-07-25 @ 22:46:39
URL: http://mko.blogg.se/
Postat av: Sanna

:( <3

2010-07-27 @ 01:30:08
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0