Imorgon smäller det

Nu när jag har jobbat så mycket det senaste har jag blivit världens lataste och tråkigaste aupair men jag har ingen motivation att hitta på saker konstant.

slutade precis jobba och har jobbat sedan igår morses. Medan Imi var på dansskola under dagen så jag och max har kollat på film ( sov första halvan), varit pa hever castle några timmar, spelat fotboll och badat i poolen. Slog två flugor i en smäll förut, skulle städa i stugan som mamma & ove ska bo i men lämnade kvar nyckeln i låstet vilket max givetvis såg så han låste inne mig och sprang runt och dog av skratt medan jag städade. haha, där slapp jag underhålla honom medan jag städade. Har haft granntjejen här konstant sedan i lördags vilket innebär att jag har haft hand om 3 barn trots att den äldsta tjejen har varit borta sedan i lördags.

Max är nog förövrigt en av de bästa barn (snygg gramatik) som jag har träffat, helt underbar! Idag började han damma av min tv och i förrgår så började han helt plötsligt hjälpa mig att vika kläder, bara för att vara snäll och visa mig att han kan. (slavarbete.se) När han tycker om en person så ger han så grymt mycket kärlek och hans skratt säger jag bara..

Imorgon kommer familjen, ser så sjukt mycket fram emot det även om det kommer kännas som en timme tills de måste åka hem igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0