Inlagg utan prickar

Nu ar det exakt 24 timmar tills jag slutar, tjihooo! Haha, trots att klockan bara ar 9 sa ar jag sjukt trott och kanner mig full ( efter ett glas vin, heja carro!), kan somna har och nu typ. Barnen har varit.. hyfsat jobbiga idag, har inte M gratit sa har tjejerna brakat. Deras farmor,hennes sambo och hennes syster har varit har i princip hela dagen for att hjalpa mig ( vet inte vad jag tycker om att min vardpappa ringde och fragade om de kunde hjalpa mig..) sa har haft assistens av farmor'n men M har varit heeeeeemsk emot henne.

Jag kanner aven extra press nar det ar andra omkring, kanns som alla granskar mig och hur jag ar med barnen. Jag och barnen stallde ut olika saker i "Penshurst's flower show" och mitt brod vann forsta pris i sin klass! Sen att det bara var tva olika brod med spelar ingen roll, barnen vann en del de med sa det var bra.

Kan som sagt somna nu, men ska ha den stora tjejen i mitt rum i natt igen (hade tjejerna i min sang plus M pa golvet natten som var= inte mycket somn.) och grannen ar har och ska sova over hon med. Som tur ar nattar framor'n M vilket ar skont sa ska bara lyckas fa tjejerna att vara tysta.

Kanns forovrigt vaaaaaaaaaaldigt bra att farmor'n sa till mig : Det syns hur mycket M alskar dig. YEY! sager jag med stora bokstaver och blir helt varm inombords, aven om jag marker det (typ som att han vackte mig imorses bara for att fraga om han kunde ge mig en kram) sa ar det nagot speciellt att hora nagon annan saga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0