Ojojoj.

Har precis gjort något superdumt...
Har fått en fix idé om att bli blond igen trots att nackdelarna är så många många fler än fördelarna men min hjärna har tyvärr redan bestämt sig för att jag ska bli blond.  Pratade med en frisör som tog £65 för att bleka slingor, var helt okej tyckte jag tills hon sa att jag troligtivs behövde 3 behandlingar, alltså £200 (vilket är ungefär 2400 kr) och då vart det inte lika kul längre. Speciellt inte efttersom jag kommer behöva göra slingor ganska ofta för att det inte ska dumt ut med utväxten.

Så med stöd ifrån Amela bestämde jag för mig att ta tag i det själv och sitter just nu med hårfärg i håret och tanken är att jag ska bli mörkblond nu och sedan bli ljusare och ljusare. Är dock väldigt skeptisk till att jag kommer lyckas men time'll tell som jag brukar säga.

Imorgon väntar Brighton med Amela och ska möta upp Sophie som redan befinner sig där. Kommer nog bli ett mycket bra avslut på en hittills mycket trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, det är så du Carro!=)

bildbildbild!



Miss yoou<3

2010-06-20 @ 20:54:54
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0