tjooohej

Jag gillar verkligen livet här i England.

Kan inte förklara hur oerhört skönt det är att leva bara för nuet, det är inte hela världen om man skämmer ut sig eller gör bort sig, jag kommer ändå aldrig träffa personerna som jag träffar här igen ( om jag inte vill såklart). Jag behöver inte ta viktiga beslut för jag kan ändå inte göra något annat förtillfället. Jag kan bara njuta och luta mig tillbaka, typ.
Ju mer engelska jag lär mig desto mer saker vill jag göra och fler och fler dörrar öppnas nu när språket inte längre är ett så stort problem, är för tillfället inne på att jobba i USA nästa sommar och göra så många fler längre resor. Plugga är jag inte sugen på för fem öre.
Jag är förtillfället oerhört glad att jag har så pass många månader kvar här, några månader kvar innan jag måste tag i mitt liv på riktigt. Även om jag ibland kan vara trött på att jag så sällan kan bete mig som en 20 åring.
(här.skulle.det.vara.bilder.men.de.vill.aldrig.ladda.upp.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att höra att du trivs <3

2010-06-16 @ 22:41:30
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0