PMS?

Ibland så undrar jag på allvar om en 11 åring och en 8½ åring kan ha PMS, för om de kan de så har tjejerna haft det den senaste veckan. De är sura, oförskämda och otacksamma och verkar ha en otrolig negavtiv inställning till mig, speciellt om jag inte servar dem som de vill.

Som tur är, är Max en solstråle i sig. Var så otroligt arg och frusterad förut men så kom Max fram och kramade mig och då kändes allt så mycket bättre. Den pojken har ett världens underbaraste skratt.

Annars flyter allt på som vanligt, ska hjälpa till på värdpappans fest i helgen, alltså får jag en dag ledig (eller fredagkväll- lördag lunch) men kommer nog inte få mer pengar alls. Det känns surt, får väll dricka vin och äta extra mycket mat som kompensation ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0