19 mars

Jag forstar mig inte riktigt pa barn ibland.. Jobbar hela kvallen, natten och imorgon formiddag for foraldrarna ska pa kalas och nar Abbie akte sa drojde det inte lange foren Max blev arg pa mig for att jag rakade sta pa fel stalle men for en liten stund sedan nar vi hade atit klart sa var han kvar sist och innan han skulle ga sa gick han fram till mig och kramade mig och tackade for maten. Nar han ar "bra" sa ar han en jattesot kille sa just nu ar jag glad :)

Snart, eller om tva timmar, kommer den gamla aupairen hit och ska sova har. Ska passa pa att fa lite tips pa hur jag ska bli battre kompis med barnen tankte jag ;) blir trevligt med lite sallskap!

Idag sa har jag tillbringat dagen i London med Julia och hennes kompis. Julia larde jag kanna nar jag var pa sprakresa sa var extra roligt att fa traffa henne i England igen :)

Fick precis reda pa att jag ska jobba imorgon kvall igen sa verkar bli en lugn helg for mig, inte mig emot for ar jaaaattetrott! Nu ska jag forsoka samla ihop barnen och se pa en film utan skrik och gap ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0