22 mars

Har precis fått en pick om att jag borde uppdatera mer här så detta inlägget är tillägnat dig Heléne ;)

Det senaste här i England är att jag idag har köpt en ny mobil eftersom min gamla inte längre går att ladda utan står att jag måste ha ett Sony Ericsson batteri för att kunna ladda den.. Suck! Provade med både min och Abbies sladd men ingen funkade och känner att det inte är någon idé att lämna in den för att det har varit så mycket krångel ändå med den modellen..

Som tur är mobiler grymt billiga här så köpte en Samsung Touch och den kostade ynka £63 + att man måste köpa ett kontant kort för £10 men det kan man ju använda så det känns braaaa! Ville egentligen köpa en iphone men det är bara engelska  SIM kort som funkar i den och då är det inte värt att betala 5000 kr känner jag ;) Men mobilen som jag köpte är väldigt populär och Jenny har en likadan och hon verkar nöjd so I'm happy!

Imorgon har jag varit här i en månad, vart har tiden tagit vägen? Allt har gått väldigt fort men samtidigt känns det som att jag har varit här längre när jag umgås med de andra aupairerna. Det är fortfarande sådär med den yngsta pojken men börjar bli bättre känns det som och jag gillar England! Dock känns det som att min engelska inte blivit bättre alls men det kommer förhoppningsvis med tiden det också.

Mycket som kommer med tiden känner jag, kanske borde börja ta tag i saker och lära mig att ta för mig nu när jag har chansen och börja om på nytt? Men som mitt motto säger : time'll tell.

/ en som har vår utanför fönstret :D


Kommentarer
Postat av: sanna

håller med helene! ;)



och vi har också vår här, faktiskt!!!

Miss you my friend<3

2010-03-22 @ 19:59:24
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, men jag vet inte vad jag ska skriva ju ;) saknar dig med stort S <3

2010-03-22 @ 20:45:46
Postat av: Mikaela

Hahahahaha fan va gött att du har fått en PICK, det kan du ju behöva! Mycket roligare att få en pick än en pik ;) love you <3

2010-03-22 @ 21:25:01
URL: http://mko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0