26 mars

Hi there!

Tjihooo! Idag har jag och Christina fått lite färg på kropppen, vi bokade tid för en spray tan igår och gjorde det idag och jag är mycket nöjd! Varför jag gjorde det vet jag inte eller jo det vet jag; älskar att vara brun hatar att vara blek ;) Har egentligen verkligen inte råd men ni vet ju hur jag och pengar är så att det blir till att försöka hålla i pengarna i helgen. Dock ska vi ut imorgon och ska för en gång skull dricka och har en tendens att leka Bill Gates efter ett par glas vin i kroppen så vi får se vi får se ;)

Det enda som jag är missnöjd över att mina tummar är mycket brunare än resten av kroppen och de ser ut att tillhöra en 65 åring men tror inte direkt att någon kommer att granska dem så ;)

Imorgon blir det som sagt utgång, ska på ett födelsedagskalas på en krog. Har träffat killen en gång men hoppas att det blir mycket mycket trevligt, är sista gången som vi 4 tjejer festar tillsamms för nästa vecka flyger två av tjejerna hem över påsk för två veckor och veckan efter lämnar Christina landet för gott så det blir att slå klackarna i taket ;)

På söndag har "mina" tjejer en stor dansshow som jag ska kolla på, egentligen skulle jag ha gått på lördag med familjen men valde utgång istället och ska bli skoj att se dem dansa på riktigt :)


Ser numera ut såhär, tråkigt att det kommer försvinna så fort bara. Ny klänning ifrån Primark är det också.
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0