3 mars

Hellu Sweden!

Här börjar allt rulla på, förutom engelskan som jag tycker egentligen går bakåt..
Körningen har jag kommit in och får inte längre panik när det kommer en mötande bil, "min" bil är dock halv bra, den dör 50% av gångerna då jag växlar ner och hastighetsmätaren fungerar oftast inte, så har inte den blekaste aning om vilken hastighet jag kör i och här kör de i miles vilket komplicerar det ännu mer. Dags att besöka en verkstad snart kanske..

Kommer riktigt bra överens med det mellersta barnet , Imogen, och hon är helt underbar. Skojar hela tiden och pratar med olika röster och älskar att reta hennes syskon, ni känner igen den typen av människor. Hon är också den som förklarar saker och ting för mig och när vi kollar på tv så brukar hon fråga om jag förstår.
De två andra verkar gilla mig i perioder, tror jag börjar bli kompis med Max nu och Poppy ska väll börja tycka om mig eftersom hoppas jag ;) Som tur är så har de aldrig skrikit åt mig eller elaka (pepparpeppar ta i trä!) :)

Det där med engelskan hoppas jag kommer komma snart, var i skolan idag och pratade om naturtillgångar, återvinning, spara på jordens tillgånger och sånt där och orden för det på engelska har ju inte riktigt jag i mitt ordförråd kan jag meddela så kändes som jag var 3 år och kunde fem ord eller något.
Jag vet att jag har förhöga krav på mig själv och jag har bara varit här i en vecka, men när alla andra i klassen har varit här i minst ett halvår så är det inte så skoj när man jämför sig..


Är det någon som vill att jag ska lägga upp kort här förresten?

I think I've to let you go, 'cause other wise I'm going to get hurt on one way or another. I can't have it like this..

Kommentarer
Postat av: sanna

klart vi vill carro!

2010-03-04 @ 09:53:50
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Of course :)

2010-03-04 @ 16:50:41
URL: http://mko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0