30 mars

Idag var jag mycket glad nar jag vaknade och det goda humoret ar fortfarande kvar, me like! :) Som vanligt pratade jag knappt med barnen pa morgonen men vi hade hemkorning med mat ifran mataffaren och varje gang de kommer blir jag som ett barn pa julafton och tycker det ar skitkul att fa plocka upp alla varor! Samma sak ar det nar jag hamtar in mjolken pa morgonen, hmm vet inte varfor jag tycker det ar sa skoj men ar man ett barn innerst inne sa ar man :D

Nu ska jag stada ett par timmar och ska forsoka hinna klamma in en promenad, det behovs efter min och Christinas otroligt onyttiga helg.

Puss&kram fran en glad jag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej du, de va längesen!



Det verkar som att du har kommit till Horns motsvarighet i UK? Googlade Mark Beech och fick fram en kyrka, längs med nåt som ser ut att vara grusväg? ;)



Härligt att du kom iväg tillslut - när du kommer hem får du ha engelskalektioner med mej så att jag får lära mej av en mästare! Många kramar!

2010-03-31 @ 20:29:25
Postat av: Carro

Hej! :) det var verkligen ett tags sedan!



Hahah, jag tror nog att Mark Beech är lite bättre faktiskt. Är asfaltsvägar och stora och fina men visst ser jag en likhet ;)



Nu tycker jag inte att du ska förvänta dig att jag ska lära DIG engelska när du har gått en engelsktalande linje i två år men vi kan ju kommunicera på engelska när jag kommer hem om du vill, haha :) Hoppas allt är bra med dig! Kramar

2010-04-02 @ 20:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0