Pictures

Här kommer lite bilder, ser som vanligt ut som hejkomochhjälpmig om inte ännu värre men det får ni tåla!

[Allting krånglar så kan just nu inte skriva text vid bilderna, det huset som ni ser är det en häxa som äger tydligen så det är tydligen speciellt..Det är Michaela, Livia (den gamla aupairen) och Sziliva (hon som är 30 år) på bilden. Mitt opersonliga rum får ni också en syn av och katten som är på bilden är världens gosigaste och ger sig inte fören man gosar med den.På denna bilden så trycker den sig emot ansiktet, det är därför jag ser så konstig ut. På de sista bilderna så ser ni dem tjejerna (+ en till tjej inte är med på bild) som jag brukar umgås med. Vet inte riktigt om jag får lägga upp bilder på barnen här, ni får inte se några just nu iallafall..]






Kommentarer
Postat av: sanna

åh va fin du var på bilderna, får en och längta ännu mer efter dig!

2010-03-05 @ 08:30:45
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Syster

Vilken tjockiskatt!!! Men den påminner faktiskt om Perina ;-)

2010-03-05 @ 09:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0