18 november

Igar sa firade jag svenska Emma som fyllde 19 med de andra svenskorna och hon hade bakat en myyyycket god tarta och drank svensk oboy, det kallar jag onsdagslyx! Efter det sa akte jag och hamtade Imi och jobbade som vanligt.

Pa kvallen satt jag barnvakt at kanske varldens sotaste tjejer, onskar att jag kunde ta med mig dem hem. Bebisen som jag brukar ta hand om pa fredagar sov dock nar jag kom dit sa fick inget bebismys. Foraldrarna ar ocksa helt underbara (de hade oroat sig under kvallen for att jag skulle frysa trots att de hade satt in tva extra element i tv rummer enbart for min skull) och det ar sa roligt att de verkligen uppskattade att jag satt barnvakt, det ar inte sa ofta langre som jag kanner att mina vardforaldrar gor det eftersom jag har varit har ett tag. Att fa betalat nar man kollar pa 6 avsnitt av Sex and the City ar heller inte helt fel;) (Mikaela, du skulle btw alska deras hus!)

Ikvall sitter jag barnvakt at min familj, kan tanka mig att vi alla 4 hamnar i Imi's rum som vanligt. Abbie och Al bestamde sig att de ville ga ut och ata sjalva, tank om jag ocksa kan gora sa i framtiden..



imorgon kommer deeeeeeeeeem :D
GRATTIS systeryster! Insag hur mycket jag saknar dig nar vi pratade forut.. <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ohlala, kanske kan ta några smygbilder så jag får se någon gång :D



Och du? Vad är det för svengelska? "Drank svensk oboy" :P Haha! Miss you <3

2010-11-18 @ 22:02:21
URL: http://mko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0