5 november, redan?

Kan inte vanta tills i jul da jag kan fixa min dator och skriva normalt, lagga upp bilder och lyssna pa spotify. Hata Mac, eller iallafall min icke existerande kunskap pa datorer som denna.

Dagarna rullar pa som vanligt, olika mycket jobb varje vecka. Igar bodde jag i bilen och likasa idag sa har faktiskt bett om extra bensin pengar, det borjar ta sig! Fick reda pa sent i sondagskvall att Abbie aker till Tjeckien pa mandag och ar borta tre dagar sa jag ar "in charge". Tack for att jag fick reda pa det i lagom tid.. men far vall kanna mig stolt att hon inte tycker att jag inte behover manaders forvarning nar hon ar borta.

Vet inte riktigt hur helgen kommer att se ut, ska hamta en kompis pa Gatwick pa sondag kvall, ett eller annat besok pa P&P kan jag tanka mig och sa ska vi pa nagot fyverkerigrejs.

Om tva veckor kommer pappa, Elli, farmor och Linn :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0