9 november

Idag så jobbar jag heeeeela dagen och antagligen natten ocksa ( spelar for mig ingen roll eftersom pappan inte skulle ha tagit hand om barnen imorgon pa morgonen andå). Ska stada nedervåningen nu i några timmar, åka in en snabbis till T.W och sedan hamta upp Max kvart over 3 och underhålla barnen tills laggdags vid 9. Jag hoppas verkligen inte att de blir totalt upspeedade ikvall och att det inte blir bråk om att jag inte vill sova i deras rum.

I veckan blir det som sagt en hel del jobb och inte så mycket traning, kanner mig grymt omotiverad till att trana. Jag kommer anda inte hinna gå ner i vikt tills jul och kor ju bil sa det racker och blir over till allt annat sa orkar helt enkelt inte satta mig i bilen och åka och trana.

Kanns så tråktråktråktråkigt att mina svenska kompanjoner åker hem snart, Ida åker nasta vecka och min B1 i borjan av december, jag vill inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0