Familjedagar

Har haft 4 helt underbara dagar med delar av familjen, jag markte hur mycket jag har saknat dem nar jag sag dem pa flygplatsen.

I fredags kom jag en timme forsent till flygplatsen pga alla koer pa motorvagen och pa vagen tillbaka var vi fast i koer aven da sa kom hem nastan 2 timmar senare an vi skulle ha gjort. Vi at mat med min vardfamilj och planerade lordagen.

Pa lordagen sa akte vi ner till Brighton och spenderade nastan hela dagen dar, inte sa mycket shopping utan mest strosa runt pa stranden, piren och inne i stan. Nar vi kom hem igen gick vi till puben har i Mark Beech och at och hade det mysigt.

Sondagen tills idag spenderade vi i London, det var lite shopping, jag och farmor akte turistbuss, Linn fick gora sin fodelsedagspresent ifran mig och igar gick pa musikal ; phantom of the opera. Mycket bra! Fick ha Linn i knaet nastan hela andra akten, inte mig emot! Gick upp tidigt idag for att ta taget hem vid kvart over 6, jag ar ingen morgonmanniska.

ikvall blir det antligen Harry Potter! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ah babe.. Nope, V-centralen hade fullbokat fram tills efter jul så försöker få tag på nått ställe som kan göra en! D:

2010-11-26 @ 16:44:48
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0