Gardagen

-Vakna vid 20 over 7 - snooza till 20 i 8 (trots att jag borjar halv 8) och sedan jobba en timme.

-Ga tillbaka till sangen och sova till halv 12, stada undervaningen i 3 timmar.

- Aka och hamta Max vid kvart over 3 och ge han all min uppmarksamhet varje minut.

- 20 i 5 ringer skolan och sager att Imi fortfarande ar kvar (en annan mamma skulle ha kort hem henne..) sa far fort som tusan stuva in max och min sjalv i bilen for att aka till skolan. Pa vagen dit inser jag att jag har last och Poppy kanske kommer hem tidigare an oss.

- Framme i Penshurst kommer Imi kutande emot mig och kastade sig over mig nar hon fick syn pa mig, inser att vi kommer att hinna tillbaka innan P... vilket jag inte skulle ha tankt for 2 min senare kor jag pa ett radjur.

-stannar bilen och ser att det inte har hant nagot med bilen och kan heller inte se radjuret, trots att det "bara" blev en knuff sa antar jag att det har blivit skadat.

-Aker hem for att hitta Poppy pa trappen och ringer Abbie som sager att det inte ar sa mycket jag kan gora och ber mig hamta upp henne och Al i Edenbridge kvart i 7 sa fram tills dess ar det mys med barnen.

-5 over halv 7 sa aker jag och alla 3 barnen for att hamta upp foraldrarna, kora dem till tagstationen dar deras bil star, aker hem och byter om och sedan tillbaka till Edenbridge for att ga pa ett spinningpass.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Förvånad? Nej.. ;)

2010-11-17 @ 15:05:27
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: carro

seasons comes and goes but I'll never change ;)

2010-11-18 @ 10:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0