Monday

Hade en kanon dag igar i London och sedan med familjen! Veckan som kommer ar det mycket jobb och ingen utgang, tro't eller ej:
- Mandag : jobbar som vanligt. Puben pa kvallen
- Tisdag : Jobbar som vanligt at min familj med stadning och barnen. Halv 7 ska jag sitta barnvakt at en annan familj i Tunbridge Wells.
- Onsdag : Jobbar som vanligt
- Tordag : Jobbar som vanligt at min familj med stadning och barnen. Sen ska jag jobba igen at den andra familjen pa kvallen.
- Fredag : Abbie ska jobba i London sa har barnen pa eftermiddagen och sitter aven barnvakt at Abbie hela kvallen
- Lordag : Ska folja med familjen till Blue Water och gora lite julklapps shopping. Pa kvallen sitter jag barnvakt at en familj nara Tunbridge Wells.
- Sondag: Leeeeedig.

Barnen bokstavligen bad mig att stanna minst ett ar till igar, mina underbara sma finingar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0