Too much clubbin', not enough lovin'

Hade tankt att ta en riktigt slapparkvall igar for har borjat trottna pa att vara ute flera dagar i veckan, varje vecka. Kande att jag dock inte ville slosa bort en fredag pa att gora inget sa akte till Jennie och hade en mysig filmkvall som resulterade i en utgang.. Nu i efterhand sa kanner jag att vi lika garna kunde ha varit hemma, var inte alls mycket folk ute och musiken var dalig forutom nagra fa grymma latar.

Kom hem runt 7 idag och har jobbat sedan dess, var sa otroligt omotiverad att aka hem nar Jennie och Emma borjade fixa iordning sig infor kvallens party ( Idas leaving party) men som tur ar har barnen varit sa grymt bra och allt har bara rullat pa. Snart ska jag fixa iordning mig for kvallen och sedan halla tummarna for att Abbie och Al inte kommer hem allt for sent.

Tonight is gonna be a good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0