veckan som har gått

veckan som har varit sedan jag sist skrev: Tisdag- jobbade som vanligt, max hade en tjejkompis över och abbie kom hem tidigare för Imi skulle till optikern så kunde mest glida runt. på kvällen såg jag och Emma Harry Potter, kärlek till den filmen! efter det mötte vi upp j för en snabbis. Onsdag- abbie hade ett tidigt möte så jobbade själv på morgonen. gick upp tidigare än vanligt för att vinka av poppy och efter att jag kört de andra två till skolan gick jag tillbaka till sängen och vaknade kl 1! efter jag slutat för dagen åkte jag till gymet och sedan till Sophie för att prata ikapp allt som hade hänt under den veckan som gått utan att vi träffats och vi avslutade kvällen med en film. Torsdag- a jobbade hemifrån så jobbade knappt, hämtade bara max. Gymet och hade jag bestämt mig för att för en gång skull vara hemma en kväll och inte göra något. Fredag- som vanligt på fredagar skjutsade jag i och m till skolan och tog sen en promenad med bebisen promenad Lettie, stötte på xenia och vi bestämde att vi skulle ut och springa lite senare (ställde dock in det eftersom jag frösk inomhus..). gjorde istället nästan klart barnens julkalender som jag har hållt på med. in till t.w runt 4, presentera mig för en familj som jag ska jobba åt nästa vecka, äta på en restaurang med Sophie och Jennie för att fira j och Emmas födelsedag (Emma blev dock sjuk så hon kunde inte komma). efter det en snabb drink på en pub och sedan p&p som jag kom in på, jag var den enda som inte fick visa lägg trots jag var den enda som inte skulle få komma in då de har blivit kanonhårda på åldern. Lördag- jag och s vaknade vid 12, gick till mcDonalds vid halv 2, började jobba vid halv3 dock var ingen hemma fören efter 4 så skypa med mamma ett tag. efter att ha haft det mysigt framför xfactor ligger nu alla 3 och sover i mitt rum. imorgon fyller j år så efter att jag har slutat vid 12 ska vi in till London och åka skridskor, mycket trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0