25 augusti

Jag har haft en GRYM helg med the swedish guuurls! Sa sjukt, sjukt, sjukt kul har vi haft det!

I fredags var det utgang och sedan ga till lagenheten dar Jennie holl hus, blev att vi stannade over natt dar och hade ytterliggare en "walk of shame" genom staden pa lordagen hem till Jennie. Pa lordagen var det tacos mys pa menyn och jag och Jennie taggade for ytterliggare en utgang. Som tur var visade sig P&P sitt riktiga jag denna kvallen och vart en mycket bra utgang.

I sondags var det Bluewater som gallde ( ett enormt shoppingcenter). Efter ett par timmar senare an vad vi hade bestamt da jag och jennie hamnade pa olika stallen efter krogen kom vi ivag till detta omtalade shopping paradis. Dock var jag och min festkompanjon alldeles for sega for att shoppa sa vi overlat det till Emma och Linda och vi provade istallet alla bankar som fanns dar inne tror jag. Hemvagen tog nastan tva valdigt handelserika timmar nar den skulle ta 50 min, hej felkorning! Gjorde dock inte sa mycket for vi skrattade ifran borjan till slut . Kvallen avslutade vi med tacos resterna och filmkvall, me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0