7 veckor till Sverige

Det senaste har jag verkligen borjat uppskatta mitt rum och speciellt min dubbelsang, man kan ju liksom sova med en dator, bocker och annat roligt i sangen utan att sparka ner det i somnen. Trots att mitt rum inte kanns som mitt ar det ju grymt stort! Det kunde faktiskt vara en 1a och jag klagar verkligen inte over alla speglar, eget badrum och att det tar ett par sekunder att ga fran ena anden till den andra.

Och min sang i sverige kommer kannas jatteliten nu och jag tycker synd om min nasta pojkvan da jag har fatt ovanan att sova diagonalt ( sophie har papekat det ett x-antal ganger..)



Sa har sag mitt rum ut innan det gjordes om, snacka skillnad pa rum! (Nytt golv, ny tv, nya lakan, nytt soffoverdrag och framforallt ny farg pa vaggarna) Kommer upp bilder pa det nagon gang..

Ikvall blir det forst ett besok pa en resturang, (gratis mat for the win!) och sedan utgang i London. Planerna ar att dansa till klubben stanger vid 5, fordriva tid och sedan ta forsta taget tillbaka till t.w.

Kan heller inte klaga pa att jag knappt har jobbat denna veckan, har jobbat en hel dag och det var igar men loste det genom att ta med Imi och Max till ett lekcenter i t.w tillsammans med Jennie och tva av hennes killar, de lekte och vi snackade skit- underbart!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag längtar efter att få träffa din nästa pojkvän :)

2010-10-29 @ 23:25:44
URL: http://mko.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag med! Ska bara hitta han forst ;) I'll let you know :)

2010-11-05 @ 18:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0