As life should be

Jag vet att man kanske inte kan mäta lycka i tårar men jag har gråtit EN gång sedan jag flyttade hit, en gång på 7 månader och det var när pappa ringde och berättade att Racy hade dött (då kan vi även räkna med att jag aldrig har fått en "ledsen fylla" trots att jag festar en hel del här borta, nagot som hände titt som tätt i Sverige).

även om jag vissa dagar är less på jobbet och det är så tråkigt och jobbigt när kompisarna man har fått här åker hem har jag aldrig varit lyckligare och stoltare över mig själv.

Jag har sagt det så många ganger, livet är sa mycket lättare for mig här, folk är gladare, mindre problem med allt och alla och jag önskade att alla kunde få uppleva det här. Har märkt att min engelska har forsämrats sedan jag började umgås mer med de svenska tjejerna men vad gör det när jag njuter så sjukt mycket av livet i sig?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Att en människa kan vara så vacker och så ful på ett och samma kort, som jag saknar dig! <3

2010-10-19 @ 17:57:49
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hahahaha sanna

2010-10-19 @ 19:36:47
URL: http://mko.blogg.se/
Postat av: Carro

jadu sanna, det ar sant som man lar sig med tiden :)

2010-10-19 @ 19:57:50
Postat av: Ida

Förlååååt! Ska börja prata Engelska med dig istället ;) xx

2010-10-19 @ 23:08:31
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/
Postat av: Carro

hahaha, for det ar ju sa att du tvingar mig till att umgas med dig da eller? ;)

2010-10-20 @ 09:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0