Give me a new weekend

Hade tankt att lordagskvallen skulle bli en lugn kvall eftersom jag skulle jobba men nar jag kom hem i lordags sa sa Al att han var for trott for att aka ivag (han kom hem ifran USA samma dag) sa Abbie undrade om jag ville folja med till "festen" istallet dar det skulle dansas linedance hela kvallen.

Hade en skoj kvall med Abbie, hennes syster och dotter plus Imi och poppy. Ibland forstar jag inte vilken tur jag har haft som har fatt den har familjen, ska inte forneka att jag ibland kannt att "vad gor jag har?" men som privatfamilj ar de en av de absoult basta familjerna jag har traffat.

Nar vi kom hem runt 11 akte jag fort till Tunbridge Wells for annu en utgang, var forsta gangen jag och Jennie gick ut sjalva och vi hade grymt kul. Vi kom dock hem till henne klockan halv 9, somnade kl 9 och gick upp vid halv 1 sa under gardagen var jag inte alldeles for kaxig.

Nu blir det lite gym om jag kan motivera mig sjalv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0