Sleeping beauty

Jag har kommit in i en sovaperiod igen, typ somnar kl 22 om jag ar hemma en vardag och somnar ALLTID om nar barnen har gatt till skolan och sover till 11 eller 12. For en manad sen var det tvartom, var pigg och aven om jag ville somna om pa morgonen gick det inte. Skyller pa naringsfattig mat och hosten ;)

I veckan blir det en hel del jobb, var dock ledig igar (jaaaaaaaa!). I eftermiddag ska jag jobba at en annan familj tills sen kvall, imorgon jobbar jag till 21 och torsdag har jag barnen sjalv pa morgonen ( ingen big deal kanske, maste dock kora dom till skolan) och jobbar aven lordag sondag denna veckan.

och maste bara gratta mig sjalv till att jag ater igen ar smartast i stan! Tro't eller ej, glomde kvar mitt bankkort i en uttagsautomat igar. Tog ett kontoutdrag som visade att jag bara hade tillgang till en tredjedel av det som finns pa kontot sa blev vall antagligen forbannad over det och glommer kortet, vilket jag insag 5 timmar senare. Lyckades sparra det sa far ett nytt inom nagra dagar. Lyckades ju iallafall ha det i 4 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0