Thank god it's Friday

Något som jag inte kommer att sakna den dagen då jag beger mig på nya aventyr ar att standigt behova tanka pa bensinen! På en manad tankar jag nog min bil for 1200 kr och då ar 500 kr ifran familjen (vilket inte racker på långa vagar nu nar bensinen ar sjukt dyr) och eftersom man inte tjanar allt for bra på detta jobbet kanske ni forstår att det svider i plånboken.

Idag ar alla i familjen på ett stort nojesfalt, forutom Poppy sa maste vara hemma och hamta henne kl 19. Underbart, verkligen. Ska som vanligt bo i T.W hela helgen och familjen behover båda bilarna sa maste ta tåget in som tar 65 min med alla byten så kommer inte in foren sent ikvall, dar fick jag bara for att jag sa att jag kan sluta nar jag vill på fredagar..

Brighton,sommar, Starbucks och Primark ar ett vinnande koncept!

Var tankt att vi skulle gå ut i Brighton imorgon men har insett att ekonomin inte racker till sa blir nog att åka till ett grymt stort shoppingcenter istallet pa sondag (fonster shoppa.se) och imorgon blir det tacos mys med de svenska tjejerna. Som jag har saknat att ata tacos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0