Time won't tell


Jag och Abbie pratade faktiskt om hur lange jag ska jobba for dem (eller rattare sagt, hennes syster fragade hur lange jag ska stanna). Bada ryckte pa axlarna och Abbie sa att jag far stanna hur lange jag vill eftersom de trivs med mig. Det gor ju inte det hela lattare precis, kunde hon inte sagt att jag var tvungen att jobba hel eller halvar eller nagot?

Just nu kanns det som att jag kanske bara stannar ett ar, trivs inte lika bra langre. Det funkade att bo sahar nar Michaela och Christina bodde 10 min ifran mig men nu nar det ar nya aupairer i Penshurst som inte verkar vara intresserade att umgas fler an de tva hatar jag att bo i Mark Beech. Sen ar det lite andra grejer som har hant som ocksa paverkar det och minst sagt detta jakla morker.

Det ar verkligen inte sa att jag vantrivs och vill aka hem, kanner bara att jag kanske har gjort detta nu och det ar dags att gora annat. Varfor ska jag stanna langre pa grund av nagon som inte skulle ha gjort det for mig? Kanske ar dags for mig att satta mig sjalv pa forsta plats for en gangs skull?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du börjar låta så förståndig min bästa <3

2010-10-06 @ 20:20:48
URL: http://mko.blogg.se/
Postat av: Sanna

Får nog hålla med föregående talare, vi saknar dig!

2010-10-06 @ 20:27:46
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Carro

Ni ar bast, saknar er <3

2010-10-06 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0