15 september

under veckan som varit har:
- Bella varit har pa besok och vi har haft det grymt skoj!
- jag antligen fixat bankkonto och gymkort
- vagat beratta for mamman att nyckeln ar borta
- fatt reda pa att jag klarade hela kursen som jag laste
- mellantjejen och jag blivit tajta
- den stora tjejen har blivit oerhort stor sedan hon borjade pa ny skola och har lust att bara platta till henne
- varit med om min forsta krockolycka (idag), eller olycka och olycka. Eftersom vagarna ar sa SJUKT sma pa vissa stallen smallde min och en annan bil sidospeglar ihop.
- traffat de nya au pairerna i Penshurst

under veckan som varit har jag fortfarande inte:
- lyckats fixa min dator. Mamma smsade precis och skrev att hon fortfarande inte har skickat bockerna som kom med boken
- kommit fram till hur lange jag ska vara har och vad jag ska gora efter men har dock bestamt mig for att leva livet har och nu och fatta de besluten i decemeber eftersom jag aker tillbaka efter nyar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0