7 manader och 6 dagar

I veckan blir det en hel del jobb, jobbar sent idag och imorgon plus att jag kanske har Max pa lordag kvall. Eftersom jag inte langre pluggar har jag 8.30-15 fria varje dag (eller 6 timmar stadning och strykning ska hinnas med under den tiden) sa har jag blivit sa fruktansvart lat.
Har inte varit pa gymet pa en vecka, hade ratt nar jag sa att jag skulle bli forkyld sa fort jag borjade trana. Har sedan i fredags knappt haft nagon rost men idag later det som att den kommer tillbaka. (kan heller inte sticka under stolen med att det ar mer lockande att kolla pa tv an att kora till gymmet)
Traaakigt inlagg jag vet, ar inte sa mycket som hander i mitt liv nu (abbie papekade igar om att jag aldrig ar i london, forstar sjalv inte varfor jag knappt aker dit mer). Har dock grymt roligt sa jag ska inte klaga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0