fridayyyyy

Idag var det forsta gangen pa ett och ett halvt ar som jag besokte ett gym och det kandes grymt bra! Har saknat att inte ha mojligheten att kunna trana pa riktigt de fa gangerna som jag kanner motivation. Vi far se hur lange jag kommer vara en flitig besokare, har ett kontrakt pa 6 manader...

Ikvall blir det utgang som vanligt, forst ska vi dock pa internationellt mote pa starbucks som kyrkan haller i, i en annan stad. Jag har inte varit dar pa evigheter sa ska bli intressant att se vilka som ar dar, alltid lika roligt att ga dit partysminket ;)

Imorgon blir det jobb, den gamla aupairen kommer hit och haller mig sallskap pa kvallen och natten. Ser inte fram att bara vara ledig en hel helg pa fem veckor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0