Gra dag

Jag som trodde att jag kunde fixa min dator igar nu nar jag har fatt lana Jennies formateringsskiva men icke sa nicke, har nu mera ingen internet anslutning pa datorn och eftersom mina kunskaper inom datavarlden racker sig till att oppna paint typ sa kan jag inte gora sa mycket foren jag kommer till Sverige. Har nu alltsa inget som helst internet (skype och spotify funkade) och en aldre version av windows an jag hade forut. Jag skulle ha lyssnat pa mamma...

Jag som har langtat sa att kunna skriva ordentligen svenska och lagga upp bilder har, att kunna sitta framfor min dator hur lange som helst i mitt rum. Dagens i-lands problem jag vet.

Igar sa var jag grymt sugen pa att saga upp mig, ibland forstar jag inte varfor jag ska jobba for nagra barn som kan skrika "du ar en idiot" efter man har sagt att "du far inte ata den nu men du kan ha det till efterratt".. Som tur ar de underbara de flesta dagar sa ska vall egentligen inte klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0